Deklaracja dostępności www.sds.powiat-sredzki.pl

Środowiskowy Dom Samopomocy w Środzie Śląskiej z filią w Piersnie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.sds.powiat-sredzki.pl.

  • Data publikacji strony internetowej: 2012-03-02
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-03-16

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Pliki PDF utworzone poprzez skan dokumentu w formie papierowej.
  • Dokumenty DOC , DOCX z wklejonymi obrazami tabel, tekstów lub wykresów.
  • Dokumenty przesłane do opublikowania przez podmiot zewnętrzny.
  • Banery, zdjęcia, obrazki ozdobne, ikony, itp, nie posiadają szczegółowych opisów.

Wyłączenia

  • Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-23
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2021-03-23

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Elżbieta Sienkiewicz.
  • E-mail: sds@powiat-sredzki.pl
  • Telefon: 71 359 59 59

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy w Środzie Śląskiej
  • Adres: Środowiskowy Dom Samopomocy w Środzie Śląskiej
    ul. Kilińskiego 28
    55-300 Środa Śląska
  • E-mail: sds@powiat-sredzki.pl
  • Telefon: 71 359 59 59

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

ŚDS mieści się w dwóch budynkach w Środzie Śląskiej i w Piersnie. W obu budynkach znajdują się zewnętrzne windy dla osób niepełnosprawnych. Do wejścia budynku w Środzie Śląskiej prowadzi podjazd przystosowany dla osób niepełnosprawnych. W każdym z budynków ŚDS toalety dostosowane są do potrzeb osób niepełnosprawnych. Brak pętli indukcyjnych w obiekcie. W budynkach nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabo widzących.