Informacje wydziałowe
07-12-2011
czytaj dalej ›
Informacja dotycząca uzyskania karty parkingowej
W celu uzyskania karty parkingowej dla osoby niepełnosprawnej należy przedłożyć następujące dokumenty:
1.Wniosek.
2.Kserokopię ważnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności wydanego przez Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności wraz z zaznaczeniem warunku spełniania przez osobę niepełnosprawną przesłanek określonych w art.8 ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2005r. nr 108, poz.908, z późn. zm.) - oryginał w.w. orzeczenia do wglądu.
25-11-2011
czytaj dalej ›
Informacje dotyczące zasad poruszania się pojazdów nienormatywnych po drogach powiatowych
1. Zarządzający ruchem na drogach powiatowych i gminnych (Starosta) wydaje zezwolenie na przejazd pojazdu nienormatywnego:
a. na czas nieokreślony,
b. na czas określony w zezwoleniu. Zezwolenie na czas określony wydaje się na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy.